Erwin van Limpt, 59 jaar oud, 1 dochter Zara (22) en gelukkig met vriendin Marga (54). Geboren en getogen in Eindhoven maar al vroeg in de jeugd verhuist naar Gemert waar Pa een horecaonderneming is gestart samen met mijn moeder.
Na school en dienstplicht in afwachting van studie (uitgeloot) gaan werken bij Pa in de cafetaria en vandaaruit ook weer doorgestroomd naar Haval, een onderneming welke disposables en verpakkingen produceert, die mijn vader startte met een compagnon.
In 2006 de aandelen overgenomen en het bedrijf uitgebouwd tot een toonaangevende producent van single-use foodverpakkingen en vandaag de dag ook een volledig programma herbruikbare verpakkingen, koffiebekers en festivalglazen. Mijn droom is om mijn bedrijfstak te verduurzamen door voor elke eenmalige verpakking een duurzaam herbruikbaar alternatief aan te kunnen bieden. Dit alles onder de merknaam Circulware. Dit doen we in onze fabriek in Gemert, waar we met spuitgiettechniek deze producten 24/7 produceren. Dit doen we met een kleine 70 personen.
Uiteindelijk willen we een nieuwe standaard zetten met Circulware en Europa voorzien van onze herbruikbare producten welke we ook weer reinigen in een netwerk van spoelstraten zodat ze honderden keren mee kunnen. Als en-of-life oplossing geven we een recycle garantie voor onze producten zodat we hier na inname weer nieuwe circulaire producten van kunnen maken.
Het enthousiasme en volharding van de ondernemers achter dit mooie initiatief. Als autoliefhebber vindt ik het geweldig om te zien hoe jullie het plezier in het rijden hiervan weten te combineren met een heel erg sociale inslag waarbij echt iedereen kan genieten van deze mooie auto’s.
Al vanaf mijn 17e jaar gereden in auto’s waarbij de aanschafprijs rond die van een avondje uit lag, en altijd gedroomd van de sportauto’s welke in mijn jeugd voorbij kwamen. De Porsche 911, BMW 3.0 CSI, Ferrari Testarossa, Lamborghini Countach waren de posters die op mijn kamer hingen, waarbij eerstgenoemde droomauto uiteindelijk werkelijkheid is geworden en mijn problemen met het almaar tunen van (eigenlijk ongeschikte) auto’s die alleen maar veranderden in echte moneypitts oploste.
Onder twijfel de 911R, een moderne klassieker.
Dat veranderd nogal eens in de tijd, maar op dit moment zou ik mijn zinnen zetten op een Singer, een moderne “Porsche” met een klassiek look, alhoewel een Aston Martin DBS of BMW 3.0 CSL ook niet zou misstaan.
Meedoen in ons netwerk van gelijkgestemden kan al vanaf € 1.950,- per seizoen. Bijna de helft van deze bijdrage wordt besteed aan de rij-ervaring. 30% besteden we aan charitatieve activiteiten en het restant zetten we in voor het B2B programma.
Wil je ook autogeluk ervaren en delen en deelnemen in een interessant netwerk? Neem contact op met Michel.
Neem contact op