Wij zijn Pim, Joey en Yannick, vrienden van elkaar en drie jonge kerels uit Gemert en omstreken. Dagelijks zijn we bezig met onze startup en vinden we het fantastisch om te zien hoe deze groeit. Wat ons drijft, is om ons bedrijf in de Europese markt neer te zetten als de beste binnen de sector. En de weg ernaartoe is iets waar we alle drie enorm veel plezier en passie uit halen.
Hyred, dat is de naam van onze startup in de UGC-sector. Een beginnend begrip in de online advertising space, User Generated Content. Het zijn (advertentie)video’s die worden gemaakt door “normale mensen”, geen influencers.
Het voordeel: het is geen overgeproduceerde content en sluit dus aan bij de content waarvoor mensen op social media zitten. Daarnaast is het echt zoveel authentieker; het voelt alsof je naar de ervaring van een “normaal persoon” kijkt, en dat converteert vele malen beter.
We hebben de afgelopen jaren flink geïnvesteerd in een online platform waar bedrijven en UGC-creators samenkomen.
Het doel? De beste in de sector worden en het platform uitbreiden naar de Europese markt om ook daar het antwoord te zijn voor elk bedrijf dat alleen al overweegt iets met UGC te doen.
Auto’s, passie voor ondernemen en netwerken… dat noemen we nog eens een gouden combinatie! Afgelopen jaar hebben we kennis mogen maken met Michel en zijn we uitgenodigd op het Ferrari-evenement in Munsterhuis, wat direct goed aanvoelde!
Sportauto’s zijn voor nu nog een droom, maar we kunnen wel stellen dat het voor ons allemaal een bron van motivatie is. Het zou toch fantastisch zijn om je succes te kunnen vieren met een geweldige bolide?
Hoewel we persoonlijk wat meer van de classy Porsche zijn, kunnen we er niet omheen dat in een driving experience-achtige sfeer de Ferrari 458 Speciale echt de sterspeler is!
Dan gaan we uiteraard in het hogere segment zitten; een Koenigsegg Jesko is iets waar we alle drie zeker geen nee tegen zouden zeggen!