Mijn naam is Roel van Kempen, opgegroeid in Leende onder de rook van Eindhoven en na wat omzwervingen alweer heel wat jaartjes gesetteld in Leende.Getrouwd en vader van 4 kinderen waarbij de tropenjaren erop zitten en er steeds meer ruimte ontstaat voor hobby’s :). Waarde toevoegen zowel zakelijk als privé, veel plezier hebben met elkaar en goed zijn voor anderen zijn mijn drijfveren.
Sinds 2011 ben ik als mede oprichter betrokken bij Madlogic en sinds 2018 verantwoordelijk als directeur. Madlogic maakt innovatieve maatwerkoplossingen op het snijvlak van motiveren, leren en interacteren. Onze ambitie is om oplossingen te ontwikkelen die mensen overal en altijd raakt en verbindt. Wij geloven dat je niet slim kan zijn tegen je zin in. Je gaat pas leren en ontwikkelen als je intrinsiek gemotiveerd bent en je op een eenvoudige en leuke manier content kan consumeren. Graag help ik mensen en bedrijven beter te communiceren met behulp van digitale tools.
Een mooi netwerk van autoliefhebbers met een sociaal aspect, namelijk geluk delen.
Op jonge leeftijd al gefascineerd door snelle auto’s met name uit de rallysport. Toen ik eenmaal 18 jaar was en mijn rijbewijs gehaald had, kwamen de eerste VW Golfjes GTI op de oprit. Verlagen, lichtmetalen velgen, tranenplaten, gekleurde achterlichten en ieder weekend sleutelen was de standaard. In die tijd deden we alles om het GTItje maar op een rally auto te laten lijken. Fast forward, nu heb ik samen met mijn broer een aantal auto’s die we graag uitlaten op Atmosfeer events.
De Ferarri F12 Berlinetta, niet alleen de schoonheid van de auto maar ook de robuuste 12 cilinder doet het hart sneller laten kloppen. Zeker in deze tijd van downscaling in cilinders en pk’s is dit nog een echte puurbloed.
Als Porsche adept kan dat niets anders zijn dan een Singer Dynamics & Lightweighting Study (DLS). Een tailor made luchtgekoelde 911 met de techniek uit de Formule 1.
Meedoen in ons netwerk van gelijkgestemden kan al vanaf € 1.950,- per seizoen. Bijna de helft van deze bijdrage wordt besteed aan de rij-ervaring. 30% besteden we aan charitatieve activiteiten en het restant zetten we in voor het B2B programma.
Wil je ook autogeluk ervaren en delen en deelnemen in een interessant netwerk? Neem contact op met Michel.
Neem contact op