Mijn naam is Paul Beurskens. Woonachtig in Midden-Limburg. Mijn achtergrond qua werkervaring heb ik in de commerciële- en persoonlijke dienstverlening. Zowel media (Radio/TV) en (creatieve) communicatie & marketing als sales en projectmanagement zijn mij niet onbekend.
Mijn grootste innerlijke drijfveer is het volgen van mijn hart. Waarbij het essentieel is een einddoel te kiezen en niet uit het oog te verliezen. Dat start met een wens, gevolgd door een brandend verlangen. Nagestreefd door de intentie van het verlangen om vervolgens een besluit te nemen het ook daadwerkelijk te gaan doen. Vol passie. Dat heeft me al veel en ver gebracht.
Daarbij onderneem ik graag en wil ik betekenisvol zijn voor een ander. Naast mijn werk als fotograaf werk ik ook als uitvaartverzorger. Betrokken, integer, ondernemend, daadkrachtig, oprecht, empathisch en creatief; zeven kernwaarden die karakteriserend voor mij zijn en die ik gebruik om nabestaanden/klanten optimaal te voorzien van een goede dienstverlening. M.b.t. fotografie denk ik graag mee en adviseer ik in een proces daar waar gewenst en nodig is en draag daardoor een ‘beeldje’ bij zodat er afbeeldingen worden geproduceerd die (meer dan) voldoen aan de wensen van de klant en aansluiten bij de marketing- en communicatiedoelstellingen.
De naam zegt het al: Paul Beurskens Photography. Vanaf de jeugd ben ik al gefascineerd door mooie beelden. Maar meer dan ‘kiekjes’ werden er niet gemaakt. Om te voorkomen dat ik later moet zeggen ‘had ik de stap naar fotograaf maar eens geprobeerd’ ben ik het professioneel gaan aanpakken. Na een opleiding te hebben gevolgd in de avonduren (naast een fulltime baan) aan de Nederlandse Academie voor Beeldcreatie (Fotovakschool) ben ik voor mezelf begonnen als professioneel fotograaf.
Met name bedrijfsfotografie en zakelijke portretten. Bedrijfsfotografie bevat diverse disciplines; bedrijfsreportages en commerciële beelden t.b.v. gedrukte-, digitale- en social media, bedrijfsfoto’s, projecten, teamfoto’s en social media profielfoto’s. Maar ook zakelijke portretten of redactionele portretfotografie ter ondersteuning van een interview of blog.
Kortom; wil je een persoonlijk of zakelijk portret laten maken? Heb je commerciële beelden nodig voor personal branding, je onlineproject, campagne of magazine? Of organiseer je een (sport)event? Ik breng je verhaal graag voor je in beeld. Check ook:
Allereerst omdat we met een gelijkgestemde groep zijn en dezelfde passie delen: autoliefde. Daarnaast is er een connectie m.b.t. het delen van een soort autogeluk.
Zo organiseer ik sinds 2018 jaarlijks een oldtimer run voor 65+ mensen die in een woonzorgcentrum wonen. In het kader van ‘Een tegen eenzaamheid’ rijden alleenstaanden, weduwen en weduwnaars een dag mee in een stoet van gemiddeld 40 oldtimers en maken een rit door het Midden-Limburgse landschap. Er wordt gezamenlijk geluncht en daarna worden de cliënten weer thuis gebracht naar het woonzorgcentrum. Mooi om te zien hoe die mensen daarvan kunnen genieten, daar doe ik het voor.
Zoals eerder aangeven onderneem ik graag. In het verleden ben ik jaren lang in diverse netwerkclubs actief geweest en heb daardoor een groot netwerk opgebouwd. Nu wil ik het een kans geven bij ADE. Door te netwerken vind ik het oprecht interessant om andere ondernemers te ontmoeten en gelijktijdig mijn eigen zichtbaarheid te vergroten. Wat weer voor beide partijen kan leiden tot nieuwe zakelijke kansen.
Mijn leven lang interesseer ik me voor autosport. Via mijn twee oudere broers werd ik als kind al aangestoken met de F1 en het rallysportvirus. In 1988 ging ik samen met één van mijn broers voor het eerst naar een F1 race op Spa Francorchamps. Een jaar later waren we weer van de partij. We hadden de rood-witte teamtenues (compleet met logo’s van sponsoren) van Marlboro McLaren laten namaken. Na de kwalificatie op zaterdag glipten we door de beveiliging (toen nog mogelijk) en kwamen we aan de achterkant van de pit terecht. Daar stond ik dan (op 16 jarige leeftijd) tussen de vrachtwagens van McLaren en op een paar meter van mijn held Ayrton Senna. Een McLaren monteur liep ons tegemoet, stond even stil, keek ons van top tot teen aan, stak zijn duim op en zei: “Great uniforms!” En al lachend liep hij voorbij terwijl wij dachten dat we er gloeiend bij waren. Een mooie belevenis.
Midden jaren 80 bezoek ik meerdere rally’s waarin Groep B rallyauto’s de hoofdrol spelen. Met het zien van de Porsche 911 SC/RS (in Rothmans livery) is de voorliefde voor Porsche ontstaan.
De Porsche 911 R. Wát een kanon! Stijlvolle vormgeving en sportiviteit in elkaar gegoten. Een schitterend uiterlijk; laag bij de grond, dikke sloffen, brede heupen en mooi wit met de striping en graphics aan de zijkant – in rood – die verwijzen naar de Porsche 911 R uit 1967. Wát een mooie verschijning, kan er uren naar kijken. En die kans heb ik gekregen om in een grote, leegstaande fabriek, via mijn cameralens, haar schoonheid vast te leggen tijdens een fotoshoot in september 2023. En terwijl 8 maanden later buiten alles in bloei komt te staan is het op 12 mei van dit jaar: drive time.
Bij het instappen ontdek ik pure eenvoud, dat interieur. Geen toeters en bellen, met als doel gewicht te besparen. Bij het starten van de motor komt er wederom een grijns op mijn gezicht. Het soepele gebrom laat alle vloeistoffen warm lopen. Dat verhardt bij 3500 toeren, dan nogmaals bij 6000 toeren, alvorens ie z’n shirt openscheurt en het met een nauwelijks beheersbare wreedheid uitschreeuwt tussen de 7500 en 8500 toeren. Heerlijk. De soundtrack dat vanuit je rechtervoet wordt bepaald is verslavend. Een wolf in schaapskleren en de rijervaring- en eigenschappen zijn fantastisch!
Porsche 911 (R / 991 of 992)
Meedoen in ons netwerk van gelijkgestemden kan al vanaf € 1.950,- per seizoen. Bijna de helft van deze bijdrage wordt besteed aan de rij-ervaring. 30% besteden we aan charitatieve activiteiten en het restant zetten we in voor het B2B programma.
Wil je ook autogeluk ervaren en delen en deelnemen in een interessant netwerk? Neem contact op met Michel.
Neem contact op